یادگاری تو

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

یادگاری تو

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

دانلود اهنگ مهدی یراحی در عصر جدید (دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه)

دانلود اهنگ مهدی یراحی در عصر جدید (دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه) با لینک مستقیم کیفیت (320) دانلود دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه مهدی یراحی

متن اهنگ

چقد زود یادت رفت که قرار بود هیچ وقت از دلامون دور نیوفتیم

How early did you remember that we were never going to be far from the demons

 به شروع این احساس که قرار بود عشق باشه هر دوتامون بله گفتیم

 بین ما تو اون روزا یه عشق محکم بود

 شدیم آدم و حوا مثل ما کم بود

 آدم یه وقتایی بی علت تغییر میکنه

 فراموش کردم حوا هم آدم بود

 کسی که برای بودن کنار تو زندگیشو داد

 منم ولی بعد رفتنت شاید اینو یادتم نیاد 

 برای تو این تموم شدن عجیبه که انقد عادیه

 دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه

The world is for me without a solo

کاش این همه بدون منطق دوست نداشتم

 کاش عشق تو هیچ وقت پاشو تو قلبم نمیذاشت

 اومدم پا به پات از نفس افتادم

 بهشت و به تجربه ی با تو بودن از دست دادم

 کسی که برای بودن کنار تو زندگیشو داد

 منم ولی بعد رفتنت شاید اینو یادتم نیاد

 برای تو این تموم شدن عجیبه که انقد عادیه

 دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه

The world is for me without a solo