یادگاری تو

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

یادگاری تو

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

دنلود اهنگ مگه چه گناهی کرده که دلم افتاده دستت

دنلود اهنگ اهنگ مگه چه گناهی کرده که دلم افتاده دستت mp3 با کیفیت خوب همراه با متن مسیح و آرش AP دانلود آهنگ مگه چه گناهی کرده دلم که افتاده دستت دانلود آهنگ مسیح و آرش صد ریشتری دانلود اهنگ مگه چه گناهی کرده که دلم افتاده دستت مسیح و آرش ای پی
متن اهنگ
مگه چه گناهی کرده که دلم افتاده دستت
بیخیال شو این همه ناز دیگه بسه
راه بیا کشتی مارو با اون چشای عسلیت
خیالت تخت تو دلم هیشکی جز تو اصلا نیست
با اون نگاه صد ریشتری دلو درجا میبری
زیر و رو میکنی دل آدمو ولی نمیمونه اثری
جیگر میخواد تو نگاهت زل زدن
هول میشم وقتی نگات میوفته به من
با اون نگاه صد ریشتری دلو درجا میبری
زیر و رو میکنی دل آدمو ولی نمیمونه اثری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.